73

Hej hej!
Sitter hemma å ugglar med familjen -.- syrran ligger på golvet å spelar på min iPhone, mamma å pappa grälar och jag? jo jag bara sitter vid datan och ruttnar... skypar med david, facebook och sen bloggen mer finns inte just nu :S men men... jo musik oxå så klart :)

Imrgon har jag inga planer alls förutom typ hemmakväll med pappa... vissa får ju inte gå ut -.- mamma ska ut och syrran ska på kalas -.- jaaaaaag döööööööööör!

Idag efter skolan har jag inte gjort mycket varit hemma å städat typ... började typ gråta när jag var tvungen att ta ner alla mina kartor :'( det är så mycket minnen, allt som hänt under de olika lägren och tävlingarna :O usch! nu är det faan tomt här inne, nej... nu måste jag kolla in nya rummet ;) (ska byta till ett större rum så det är därför jag tar ner allt)

Här är lite bilder från dagen :)


Olle on ice



Fin fina olle!



Frispey-kastning - Karro och Becca :)



Ooh... vilka fina skor, vems kan det vara? ;)

Ha en trevlig helg!

Puss från Mini ♥

Kommentarer
Postat av: pauline

Fina Bilder:D

2011-03-25 @ 21:28:08
URL: http://lifeofpella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0