76

Hej hej :) just nu sitter jag å kollar på nån hel knas film med pappa... det stod att det skulle vara en "tokrolig" film men jag tror inte det va... Asså jag uppskattar inte riktigt den här filmen, inte riktigt min humor :-\ imorgon är det ol-premiär :D äntligen! Man är ju kanske lite "rostig" som min tränare sa men jag ska rocka där ute imorgon :D hehe... Nu jävlar kör vi igen :P men ett minus finns ju alltid... Jag måste gå upp kl 7 men eftersom det går över till sommartid så blir det som sex :O inte kul! Nej men ska väl kolla på filmen :) PUss och godnatt från Mini <3

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Tjaah, fin blogg..

Hur mår durå ? :)

2011-03-26 @ 21:08:32
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0