77

Goooodmorgon! :) just nu sitter jag i bilen på väg till Nyköping och måsenstafetten :D jag var lite förvirrad igår/ imorse... Asso har inte riktig fattat det där med sommar- och vintertid -.- asso om jag ska upp 6:55 men om jag smäller alarm på mobilen, hur vet jag då att klockan är 7 eller 6 när jag går upp? Hur vet jag om mobilen ändrar tiden av sig själv?? Hehe... Jag försov mig iaf 25 min så jag fick lite bråttom :P jaaaaa... Ol-piemiär idag fan :D Alice på sträcka ett- 4,0 violett, Martina på sträcka två- 3,0 orange, och jag på sträcka tre- 4,0 violett... Om ni inte är orienterare så fattar ni kanske inte men det är iaf längden och svårigheten :) nej men nu måste man ju vara social oxå :) Puss från Mini <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0