78

Hejhej :) just nu sitter jag i bilen på väg hem den här gången :) asso tävlingen för min del gick åt helvete.. Men det verkade inte som om det bara var mig det gick dåligt för :P Alice startar och kommer in som sexa... Martina som detta var första tävlingen för bommade riktigt mycket och sen kommer lilla jag när skaren hunnit försvinna och det var lixom för varmt en stund sen för kallt, ahja solen sken- men gav i gen värme direkt xD men dagens höjdpunkt var att få träffa en massa kompisar man inte sett på länge... Maja till exempel träffade jag senast i slutet av november då vi julshoppade tsm :) ja sen träffa man ju lite folk men helst inte hade träffat :-\ men men... Det är hur jävla piss kallt som helst även inne i bilen -.- asso jag fryser hur mycket som helst! Jag lägger in en bild på kartan senare... Nej social var det va ;) jo jag hade vart social om det var någon som var vaken -.- Puss från Mini <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0