80

Jahopp... Ännu en vecka som börjar helt cp, jaaaa... Gud va kul det är att vakna på morgonen och vara magsjuk, ingenting man vill precis -.- ahja.. Så, ingen skola för min del idag- vad ska jag då göra? Skolarbete orkar man ju inte... Och så länge mamma är hemma får jag inte sätta på tvn :S wow... Jätte roligt medd., man tackar isa! Jag var inte i Nyköping, Nyköping... Vi var i Nävekvarn, som ligger 20 km sydväst om Nyköping! Och jag tror inte ditt span bor ute i skogen! För om du har glömt det är jag orienterare och vi är oftast ute i skogen ;) men men... Idag ska jag nog mest chilla och sova bort magsjukan... Sen ska jag väl sätta mig vid datan å kolla lite hur det gick igår :) Puss från Mini <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Som Isa tjatade, MATILDA VA I NYKÖPING OCH SA INTE TILL MIG :O Hhahahah :) Puss krya <3

2011-03-28 @ 21:40:34
URL: http://isaoliviainspiration.blogg.se/
Postat av: Isa

Men jävla skit din lilla fjärt! Bli frisk snart så jag kan visa dig hur det går om man åker till Nyköping (eller nånstans nära Nyköping) utan att säga till mig! Hoppas du blir frisk snart, och att du börjar orientera med hjälp av eniro, så man kan hitta precis vad man söker :PP <333

2011-03-28 @ 22:30:14
URL: http://isaoliviainspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0