81

Svar på kommerntar:

Isa om 80:
Men jävla skit din lilla fjärt! Bli frisk snart så jag kan visa dig hur det går om man åker till Nyköping (eller nånstans nära Nyköping) utan att säga till mig! Hoppas du blir frisk snart, och att du börjar orientera med hjälp av eniro, så man kan hitta precis vad man söker :PP <333
Svar: Uppskattar inte precis "Din lilla fjant"... osv, men hörrö det är inte mitt fel att du inte lyssnade när jag sa att jag skulle åka :* asso jag vet inte riktigt när jag kommer tillbaka till skolan för det är typ vinterkräksjukan jag fått -.-

___________________________________________________________________________________________________


 
Heej !

Kan inte blogga så mycket just nu för jag bor typ på toan för tillfället -.- Men asso igår var mamma hemma till typ halv 1 och kom sedan hem vid halv 11 (på kvällen) jag var hemma ganske länge själv... det var ganska skönt men hade gärna sluppit kräksjukan -.- 

Varför måste det snöa? :O om jag inte redan sagt det så HATAR jag snö.... asso det är jätte jobbigt att orientera när det är snö såå... vill inte ha mer snö :P 

Puss från Mini ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0