87

Hej på er!

Jag vet att det var länge sen jag skrev... nu ska jag iaf försöka skriva minst ett inlägg om dan :)

Idag har jag typ vart i skolan... vi hade SO och skrev om andra världskriget, sen hade vi HL och jag jobbade med min spanska redovisning :) Jag gick en liten stund tidigare idag för att jag skulle till nån läkare :P ganska chill dag... fast nää!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, facebookar å typ inte mycket mer :P

____________________________________________________________________________________________


Jag är jätte spännd/nervös nu... det är bara 34 dagar kvar tills jag åker iväg på konfirmationsläger, och det betyder att det är 32 dagar kvar på den här terminen... jag vet redan nu att jag har säääämst betyg så det ser inte så bra ut asso -.-

Jag är skit nervös inför konfan... för jag är så inte nöjd med min kropp, och en månad i Eksjö betyder orientering och bad.... vad ska man göra åt saken? banta?

Just ja! jag har planer på att klippa mig... en kort och najsig frilla inför sommaren kanske kan vara najs :P

Nä... läxor har jag massor, orkar man kolla lite på dem kanske? -.-

PUSS!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle passa skitbra i kort hår!

2011-05-14 @ 23:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0