88

Svar på kommentar:

Anonym om 87:
du skulle passa skitbra i kort hår!
14 Maj, 23:23
Svar: Tack så mycket! vad kul att någon tycker det :)


______________________________________________________________________________________________

Hej Hej!!

Just nu ligger jag i min säng med laptopen :) Idag har jag min stora "pluggar-dag", vi får väl se hur mycket det blir av det ;)

Igår var jag ute hela dagen med tjejerna å trampade trampbåt :) så jag kom hem ganska sent å hann inte blogga -.-
Vi tog iaf en maaaassa bilder igår som jag kan dela med mig av :D


(Säg till om jag ska ta bort!!!) Olivia och Karro i trampbåten :) 


Och sen en bild på mig som Rebecca tog :)

Jag har en massa andra bilder oxå...men tror tyvärr inte att tjejerna uppskattar om jag lägger upp dem så det får bli bra så här :) 

PUSSS!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0